Przemysł samochodowy wykorzystuje elektroniczną wymianę dokumentów w znacznie szerszym zakresie niż inne branże. Elektroniczna wymiana dokumentów, EDI to podstawa działania firm produkujących części i akcesoria samochodowe.
Dla klienta z branży automotive korzystającego z System 21 Aurora przygotowaliśmy zmianę umożliwiającą automatyczne generowanie dokumentów zawierających informacje o zamówieniach dla dostawców. Nowa funkcjonalność pozwoli tworzyć dokumenty w formacie systemu Darwin firmy DataInterchange, tak by mogły być następnie w nim przetwarzane.
Wyróżnieni w systemie ERP dostawcy będą mieli możliwość otrzymywania informacji o zamówieniach. Wygenerowany automatycznie w System 21 Aurora komunikat EDI będzie zawierał informacje dla dostawcy o zamawianych materiałach z określeniem wymaganych ilości i terminów dostaw.
Wprowadzone zmiany dotyczą następujących obszarów działania systemu ERP:
- modyfikacje funkcji modułu zakupów (Purchase Management) systemu Aurora w ramach których obsługiwane są zamówienia zakupowe i przyjęcia/zwroty a także korekty materiału;
- utworzenie nowej funkcji, która będzie przetwarzała wskazane zamówienia i generowała pliki przesyłane następnie do systemu Darwin;
- nową funkcję do obsługi powiązania dostawców systemu Aurora z dostawcą systemu Darwin;